پروژه راه سازی ابنیه فنی(تونل)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پروژه راه سازی ابنیه فنی(تونل) دارای ۷۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پروژه راه سازی ابنیه فنی(تونل) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
بخشی از فهرست مطالب پروژه پروژه راه سازی ابنیه فنی(تونل)
• مقدمه
• انواع شاتکریت به لحاظ اجراء
شاتکریت خشک
شاتکریت تر
مقایسه روش خشک و روش تر
• روش اجرای صحیح شاتکریت
• نقش شاتکریت در پایدار سازی سنگ
• اجزاء تشکیل دهنده شاتکریت
سنگدانه
سیمان
آب
زودگیر کننده ها
ترکیب مواد تشکیل دهنده
• روشهای مسلح کردن شاتکریت
• مزایای بتن الیافی
• شاتکریت الیافی
• مقایسه اقتصادی و فنی استفاده از الیاف و مش در طرح کارون سه
• کاربردهای شاتکریت الیافی
• دستاوردهای جدید
الیاف پلی پروپیلن
الیاف شیشه
• روش جدید الیاف دوبل انکر
• استفاده از شاتکریت به عنوان پوشش دائمی تونلها
کاربرد الیاف فولادی با شاتکریت تر در پوشش تونلها
شاتکریت الیافی به عنوان پوشش موقت
• مشخصات مستند سازی شده برای شاتکریت الیافی
• طراحی شاتکریت الیافی
طراحی تجربی شاتکریت الیافی
طراحی تحلیلی شاتکریت الیافی
• استفاده از روباتهای شاتکریت پاش
• استفاده ازشاتکریت در ایران
• نیازها و چشم انداز آینده
• منابع
– مقدمه
اولین بار شاتکریت یا گانایت در سال ۱۹۰۹ میلادی در آمریکا توسط دستگاهی به نام تفنگ سیمان مورد استفاده قرار گرفت و سپس در سال ۱۹۱۴ برای اولین بار در یک معدن در ایالات متحده استفاده شد از آن پس، این سیستم برای پوشش سطوح سنگها و حفاظت آنها از هوازدگی مورد استفاده واقع گردید.
ترکیب شاتکریت مشابه بتن معمولی (سیمان ، سنگدانه و آب ) میباشد با این تفاوت که دانه بندی سنگدانه ها بسته به محدودیت ماشین آلات و دستگاههای موجود میباشد.
( حداکثر قطر سنگدانه ها حدود ۳۰ میلیمتر )
در حقیقت شاتکریت بتنی است که با استفاده از هوای فشرده روی سطوح مورد نظر پاشیده و با نفوذ در ترکها و درزه ها باعث استحکام مناسب سطوح میگردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.