مقاله مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتری و ارائه چارچوبی مفهومی جهت پیاده سازی سیستم های CRM2.00 درنظام بانکداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتری و ارائه چارچوبی مفهومی جهت پیاده سازی سیستم های CRM2.00 درنظام بانکداری دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتری و ارائه چارچوبی مفهومی جهت پیاده سازی سیستم های CRM2.00 درنظام بانکداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتری و ارائه چارچوبی مفهومی جهت پیاده سازی سیستم های CRM2.00 درنظام بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتری و ارائه چارچوبی مفهومی جهت پیاده سازی سیستم های CRM2.00 درنظام بانکداری :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
رکن اصلی نظام بازاریابی نیازها و خواسته های بشری درنظر گرفته می شود برهمین اساس می توان ادعا نمود کانون توجه علم بازاریابی برمشتری و نیازها و خواسته های وی قرار خواهد گرفت بانکها بعنوان سازمان های ارائه دهنده خدمات مالی که بخش عظیمی از درآمد خود را از طریق سپرده های مشتریان تامین می کنند بایستی تاکیدی ویژه برمشتری و احتیاجات وی داشته باشند از سویی با توجه به اینکه نسل جدید مشتریان نیازمند شفافیت و صحت و تعامل با سازمان می باشد برای تاثیر گذاری براین مشتری باهوش و ازلحاظ اجتماعی تهاجمی بینش عمیق تری نسبت به گذشته لازم است لذا استفاده از ترکیبی از سیستمهای CRM و ابزارهای اجتماعی که همان سیستم های CRM2.00 می باشد میتواند به ایجاد و کسب انی بینش کمک نماید با توجه به جدید بودن مفهوم مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتری تاکنون متدولوژی معینی جهت پیاده سازی چنین برنامه هایی درسازمان ها ارائه نگردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.