مقاله مدیریت ارتباط با مشتری و طراحی الگویی برای افزایش کارایی در سیستم بانکداری (مطالعه موردی: گارانتی بانک ترکیه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت ارتباط با مشتری و طراحی الگویی برای افزایش کارایی در سیستم بانکداری (مطالعه موردی: گارانتی بانک ترکیه) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت ارتباط با مشتری و طراحی الگویی برای افزایش کارایی در سیستم بانکداری (مطالعه موردی: گارانتی بانک ترکیه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت ارتباط با مشتری و طراحی الگویی برای افزایش کارایی در سیستم بانکداری (مطالعه موردی: گارانتی بانک ترکیه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت ارتباط با مشتری و طراحی الگویی برای افزایش کارایی در سیستم بانکداری (مطالعه موردی: گارانتی بانک ترکیه) :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
امروزه بسیاری از امور کسب کار تجاری مانند بانکداری، شرکتهای بیمه و دیگر نهادهای خدماتی به اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری ) CRM ( و پتانسیل آن برای دستیابی به مشتریان جدید، حفظ مشتریان موجود و افزایش طول عمر خدمات دهی به آنها پی برده اند. در این زمینه ایجاد روابط نزدیک با مشتریان نیازمند هماهنگی بین فن آوری اطلاعات و شعب بازاریابی برای جذب بلند مدت مشتریان است. مقاله حاضر نقش مدیریت در روابط با مشتریان در حوزه بانکداری و نیاز به این نوع مدیریت برای افزایش ارزش مشتری با استفاده از شیوه های تحلیلی، کاربرد CRM را مورد بررسی قرار می دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.