مقاله طراحی و ارائه الگوی مدیریت دانش مشتریان با رویکرد مبتنی بر مشتری مداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی و ارائه الگوی مدیریت دانش مشتریان با رویکرد مبتنی بر مشتری مداری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و ارائه الگوی مدیریت دانش مشتریان با رویکرد مبتنی بر مشتری مداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و ارائه الگوی مدیریت دانش مشتریان با رویکرد مبتنی بر مشتری مداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و ارائه الگوی مدیریت دانش مشتریان با رویکرد مبتنی بر مشتری مداری :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
امروزه کمتر کسی یافت می شود که با مفهوم مدیریت دانش ) KM ( و مدیریت ارتباط با مشتری) CRM ( آشنا نشده باشد.حال با پیشرفتهای فن آور و نزدیکی رقابت بین سازمانها راه حل های جامع تر و جدیدتر مورد نیاز می باشد، مدیریت دانش مشتریان) CKM ( موضوع جدیدی در سراسر دنیا نیست اما در کشور ما هیچگاه به طور جدی به آن پرداخته نشده است. از طرف دیگر در این عصر که رقابت بسیار بالا است رضایت مشتری و وفاداری آنان یکی از دغدغه شرکت ها می باشد. نیاز شرکت ها به داشتن مشتریانی وفادارتر، با رفتار شهروندی به گونه ای که گویی عضوی از سازمان می باشد رو به افزایش است. لذا در این مقاله ضمن ارائه تعریفی دقیق از این موضوع به مدل های ارائه شده نیز خواهیم پرداخت و در نهایت مدل مفهومی در برگیرنده این دو رویکرد ارائه خواهیم داد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.