مقاله شناسایی و اهمیتسنجی عوامل موثر بر کیفیت خدمات دستگاهای خودپرداز با استفاده ازANP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و اهمیتسنجی عوامل موثر بر کیفیت خدمات دستگاهای خودپرداز با استفاده ازANP دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و اهمیتسنجی عوامل موثر بر کیفیت خدمات دستگاهای خودپرداز با استفاده ازANP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و اهمیتسنجی عوامل موثر بر کیفیت خدمات دستگاهای خودپرداز با استفاده ازANP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و اهمیتسنجی عوامل موثر بر کیفیت خدمات دستگاهای خودپرداز با استفاده ازANP :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
به دلیل افزایش سطح آگاهی مشتریان، و پیشرفت فناوری که موجب تغییر ابعاد مولفه های کیفیت خدمت در طول زمان شده و درنتیجه افزایش سطح رقابت ها در این بخش، مدیران میبایست کیفیت خدمات ارائه شده خود را به گونه مستمر مورد سنجش قرار دهند. ازآن جا که هدف غایی سنجش کیفیت خدمت ارتقاء کیفی آن و افزایش سطح خشنودی مشتریان و ایجاد تکرار رفتار استفاده است، ضروری است مدیران تبیینی جامع از نقاط قوت و ضعف کیفیت خدمات سازمان های خود، بخصوص خدمات الکترونیک و خودپردازها به عمل آورند . در این راستا، پژوهش حاضر، با بررسی جامع متون، شناسایی ابعاد و مولفه های کیفیت خدمت در بخش خدمات الکترونیک و خودپردازها، ابعاد مدل E-S-QUAL و E-Rec-SQUAL را پس از تعدیل و اصلاح، به عنوان یک ابزار مفید در جهت سنجش کیفیت خدمات دستگاههای خودپرداز)بانک ملت شهر بوشهر(، بکارگرفته و اهمیت سنجی این ابعاد را با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل شبکه صورت گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.