مقاله سنجش میزان رضایت مشتریان بانک با رویکرد متغیر تعدیل کننده جنسیت (مطالعه موردی بانک دی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله سنجش میزان رضایت مشتریان بانک با رویکرد متغیر تعدیل کننده جنسیت (مطالعه موردی بانک دی) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سنجش میزان رضایت مشتریان بانک با رویکرد متغیر تعدیل کننده جنسیت (مطالعه موردی بانک دی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش میزان رضایت مشتریان بانک با رویکرد متغیر تعدیل کننده جنسیت (مطالعه موردی بانک دی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سنجش میزان رضایت مشتریان بانک با رویکرد متغیر تعدیل کننده جنسیت (مطالعه موردی بانک دی) :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
امروزه با رقابتی شدن صنعت بانکداری در کشور کیفیت خدمات بانکی و رضایتمندی مشتریان از اهمیت ویژه ایی برخوردارشده است. رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده نقش مهمی در وفاداری مشتریان بانک ایفا می کند. در این راستا پژوهش حاضر بروی پنج عامل کلیدی برای سنجش رضایت مشتریان بانک دی متمرکز می شود تا با برآورد میزان همبستگی هر یک از آن ها و ساخت مدل رگرسیونی آن، به بانک در بهبود سطح رضایت مشتریان و الویت بندی این عوامل از نظر اهمیت آن ها برای مشتریان یاری رساند. علاوه بر این میزان تاثیر تعدیل کنندگی متغیر جمعیت شناختی جنسیت بر میزان رضایت مشتریان نیز مورد آزمایش قرار می گیرد. بر اساس نتایج، با وجود اینکه عامل مکان جغرافیایی شعب بیشترین تاثیر را در رضایتمندی مشتریان دارد، تفاوت معناداری از لحاظ تاثیر عوامل سنجش رضایت مشتریان بین دو گروه مردان و زنان وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.