مقاله رتبه بندی و سنجش عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی (مطالعه موردی بانک پارسیان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رتبه بندی و سنجش عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی (مطالعه موردی بانک پارسیان) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رتبه بندی و سنجش عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی (مطالعه موردی بانک پارسیان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رتبه بندی و سنجش عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی (مطالعه موردی بانک پارسیان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رتبه بندی و سنجش عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی (مطالعه موردی بانک پارسیان) :
تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
با رقابتی شدن صنعت بانکداری و عدم تمایز محصولات، کیفیت خدمات به عنوان مزیت رقابتی شناخته شده و تاثیر مستقیم بر رضایتمندی مشتریان دارد. اطلاع از تصویر ذهنی سازمان نزد مشتریان، ضمن اینکه نقاط ضعف و قوت یک سازمان را آشکار می سازد، زمینه را برای اتخاذ راهبردهای مناسب و ارتقای سطح عملکرد فراهم می آورد. در این راستا پژوهش حاضر با هدف شناخت مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر کیفیت خدمات بانکی، سنجش آن از دیدگاه مشتریان و ارائه راهکار انجام شده است. به همین منظور با استفاده از متغیر های زبانی و منطق فازی، پرسشنامه ای در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با حجم نمونه ۴۸۳ نفر از مشتریان بانک پارسیان جمع آوری شد و با روش تصمیم گیری چند معیاره فازی) FMCDM ( مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاکی از آن است که رفتار مودب با مشتریان، احساس امنیت در تعاملات بانکی و خدمت صحیح به وسیله کارکنان با یک با مراجعه مهم ترین عوامل از نظر مشتریان می باشد. در نهایت توسط روش مذکور و سروپرف موزون، نمره کل کیفیت بانک مورد محاسبه قرار گرفت
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.