مقاله رابطه ابعاد کیفیت خدمات با نیت رفتاری مشتریان صنعت بانکداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه ابعاد کیفیت خدمات با نیت رفتاری مشتریان صنعت بانکداری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه ابعاد کیفیت خدمات با نیت رفتاری مشتریان صنعت بانکداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه ابعاد کیفیت خدمات با نیت رفتاری مشتریان صنعت بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه ابعاد کیفیت خدمات با نیت رفتاری مشتریان صنعت بانکداری :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات با نیت رفتاری مشتریان صنعت بانکداری شهرستان میبد انجام گرفت ابزارهای اندازه گیری شامل پرسشنامه های نیترفتاری زیسامل بری و پاراسورامان ۱۹۹۶ و پرسشنامه کیفیت خدماتسرکوآول پاراسورمون زیسامل و بری ۱۹۸۸ بودند شرکت کنندگان دراین پژوهش ۱۸۰ نفر ازمشتریان بانک دربهمن ماه سال ۱۳۹۰ بودند که ازبانکهای شهرستان میبد به روش نمونه گیری زمانی تصادفی انتخاب شدند نتایج همبستگی ها با تایید فرضیه های پژوهش نشان دادند ابعادد کیفیت خدمات ملموسات قابلیت اعتماد پاسخگویی قابلیت اطمینان و همدلی با نیت رفتاری مشتریان رابطه مثبت دارند (P<./01

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.