مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در افزایش اثربخشی سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در افزایش اثربخشی سازمان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در افزایش اثربخشی سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در افزایش اثربخشی سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در افزایش اثربخشی سازمان :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
تحقیق حاضر با هدف بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در افزایش اثربخشی سازمان انجام شده است. جامعه آماری تحقیق شامل مشتریان بانک کشاورزی میباشد که با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۱۵۱ نفر به عنوان نمونه انتخاب و مورد ارزیابی قرار گرفته است. این تحقیق از لحاظ هدف جزء تحقیقات کاربردی و از لحاظ ماهیت و روش جزء تحقیقات توصیفی میباشد. اطلاعات با استفاده از پرسشنامه جمع آوری گردیده و پایایی کل پرسشنامه برابر ۶۲۹ % میباشد. فرضیههای تحقیق با استفاده از آزمون ضریب همبستگی مورد تحلیل قرار گرفته و تمامی این فرضیهها در سطح اطمینان ۶۵ % تأیید شدند. جهت تکمیل نتایج تحقیق از آزمونهای دیگری نظیر؛ تحلیل واریانس تک عاملی، آزمون T تک نمونه ای با گروههای مستقل، توکی و آزمون فریدمن استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان میدهد که مشتری محوری بیشترین تأثیر را در افزایش اثربخشی سازمان دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.