مقاله بررسی عوامل موثربرسطح آمادگی بانک سپه برای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری CRM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثربرسطح آمادگی بانک سپه برای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری CRM دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثربرسطح آمادگی بانک سپه برای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری CRM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثربرسطح آمادگی بانک سپه برای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری CRM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثربرسطح آمادگی بانک سپه برای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری CRM :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
مدیریت ارتباط با مشتریCRM یک استراتژی کاری با این رویکرد است که با مشتریان متناسب با شرایط و الگوهای رفتاری آنها ارتباطی پایدار و بلندمدت که برای هردوطرف ایجاد ارزش افزوده کند برقرار شود درحقیقت CRM کلیه فرایندها و فناوریهایی است که سازمان برای شناسایی ترغیب گسترش حفظ و خدمت به مشتری به کارمیگیرد CRM مدیران را قادر خواهد ساخت تا از دانش مشتری برای بالابردن فروش ارائه خدمات و توسعه آن استفاده کنند و سودآوری را افزایش دهند هدف از پژوهش حاضر بررسی عوامل موثربرسطح آمادگی بانک سپه برای استقرار cRMبا استفاده از مدل اوکر و مودامبی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.