مقاله بررسی دیدگاه مشتریان نسبت به کیفیت خدمات یک بانک تخصصی -تجاری ابزار برنامه ریزی و ارتقاء اثر بخشی فرایند بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی دیدگاه مشتریان نسبت به کیفیت خدمات یک بانک تخصصی -تجاری ابزار برنامه ریزی و ارتقاء اثر بخشی فرایند بازاریابی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی دیدگاه مشتریان نسبت به کیفیت خدمات یک بانک تخصصی -تجاری ابزار برنامه ریزی و ارتقاء اثر بخشی فرایند بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی دیدگاه مشتریان نسبت به کیفیت خدمات یک بانک تخصصی -تجاری ابزار برنامه ریزی و ارتقاء اثر بخشی فرایند بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی دیدگاه مشتریان نسبت به کیفیت خدمات یک بانک تخصصی -تجاری ابزار برنامه ریزی و ارتقاء اثر بخشی فرایند بازاریابی :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
متأسفانه بسیاری از مشتری ها، غالباً از خدماتی که دریافت می کنند، راضی نیستند اما از سوی دیگر عرضه کنند گان خدمات نگرانی های دیگری دارند، این مسائل برای تمام مشاغل خدماتی از جمله خدما بانکی صادق است. امروزه در بین مردم ایران نگر شی منفی نسبت به خدما بانک ها وجود دارد، علت این امر را می توان ضعف مدیریت و عدم پیروی از فلسفه بازاریابی در فعالیت های بانکیدانست. در ذ ته به خواسته های مشتریان توجه چندانی نمی د، در سال های اخیر به علت افشای رقابهت، سازمان های تولیدی و خدماتی جهت حفظ بقا و افشای سودآوری و سهم بازار خوی مجبور به عرضه کها و خدما ت متناسا با خواسته ها و سلیقه ههای مشتریان ده اند. در همین راستا از ضرور های اصلاحا ساختاری در بخ مالی اقتصاد ایران، تحول در نظام بانکداری است، اولین قدم در ارتقاء کیفیت خدما و در نتیجه کسا رضایت بیشتر مشتریان سنج میزان رضایت مشتری و انهدازه گیری سطح کیفیت خدما می با د تا متناسا با آن برنامه های بهبود کیفیت تدوین گردد. مقاله ارائه شده، شاخص های اندازه گیری رضایت مشتریان و به موازا آن سنج کیفیت خدما و عوامل مؤثر بر آن را به روش اسنادی تبیین می کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.