مقاله بررسی تطبیقی تاثیر CRM بر رفتار مشتریان بانکهای دولتی و خصوصی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تطبیقی تاثیر CRM بر رفتار مشتریان بانکهای دولتی و خصوصی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تطبیقی تاثیر CRM بر رفتار مشتریان بانکهای دولتی و خصوصی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تطبیقی تاثیر CRM بر رفتار مشتریان بانکهای دولتی و خصوصی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تطبیقی تاثیر CRM بر رفتار مشتریان بانکهای دولتی و خصوصی :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
مشتری بهترین و مهمترین سرمایه بانک است که تضمین سودآوری، بقا و تامین حقوق و مزایای کارکنان را فراهم می سازد همچنان که با افزایش سطح اطلاعات و آگاهی، مشتریان دقیق تر و مشکلپسند تر می شوند ، افرادی که به آنان خدمت می کنند نیز ضروری است که مهارت ها و توانایی های خود را برای پاسخگویی و مدیریت نیازها و خواستههای آنان افزایش دهند. در این پایان نامه قصد داریم تا تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری را بر رفتار مشتریان در بانکهای دولتی و خصوصی به صورت مقایسهای بررسی کنیم. هدف از این کارمقایسه سطح رضایت و وفاداری حاصل از بکارگیری نگرش CRM در بانک های دولتی و خصوصی است تا ارائه طریقی برای بهبود روابط کارکنان با مشتریان به مسئولین این بانک باشد. در نهایت با انجام این تحقیق مشاهده شد که CRM بر رضایت و وفاداری مشتریان تاثیر دارد همچنین سطح این دو متغیر در بانکهای خصوصی بهتر میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.