مقاله بررسی اعتماد مشتریان بانک ملت استان زنجان و تمایل به استفاده از بانکداری الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اعتماد مشتریان بانک ملت استان زنجان و تمایل به استفاده از بانکداری الکترونیک دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اعتماد مشتریان بانک ملت استان زنجان و تمایل به استفاده از بانکداری الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اعتماد مشتریان بانک ملت استان زنجان و تمایل به استفاده از بانکداری الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اعتماد مشتریان بانک ملت استان زنجان و تمایل به استفاده از بانکداری الکترونیک :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
نظام بانکی طی دهه های اخیر به سرعت به سمت سرمایه گذاری بر روی فناوری های نوین ارائه خدمات به مشتریان، یعنی سامانه های بانکداری الکترونیک، روی آورده است . این پژوهش با هدف شناسایی عوامل مؤثر بر تمایل مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک انجام گرفته است. و بر اساس نتایج این تحقیق بین ویژگیهای فروشنده متغیرهای شهرت ادراک شده و اطمینان سیستم به طور مثبتی با سطح اعتماد مشتری رابطه دارد. هر چه شهرت ادراک شده و اطمینان سیستم بانکداری الکترونیکی افزایش یابد اعتماد مشتری به بانک)فروشنده( نیز افزایش می یابد. تمایل به استفاده از سوی مشتری نیز ارتباط مثبتی با سطح اعتماد مشتری دارد. اعتماد مشتری به طور منفی با نگرش و به طور منفی با ریسک ادراک شده رابطه دارد. ریسک ادراک شده از استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به طور منفی با نگرش به فروشنده و تمایل به استفاده مجدد رابطه دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.