مقاله ایجاد وفاداری مشتریان از طریق سفارشی سازی خدمات بانکی (مطالعه ی موردی: بانک مسکن)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ایجاد وفاداری مشتریان از طریق سفارشی سازی خدمات بانکی (مطالعه ی موردی: بانک مسکن) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ایجاد وفاداری مشتریان از طریق سفارشی سازی خدمات بانکی (مطالعه ی موردی: بانک مسکن)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ایجاد وفاداری مشتریان از طریق سفارشی سازی خدمات بانکی (مطالعه ی موردی: بانک مسکن)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ایجاد وفاداری مشتریان از طریق سفارشی سازی خدمات بانکی (مطالعه ی موردی: بانک مسکن) :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
ایجاد و حفظ وفاداری مشتریان عنصری اصلی و کلیدی در کسب مزیت رقابتی پایدار برای بانکها و مؤسسات مالی می باشد.این تحقیق در نظر دارد تا نتیجهی سفارشی سازی خدمات بانکی را بر روی وفاداری مشتریان مورد بررسی قرار دهد. روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش پیمایشی توصیفی می باشد. جامعهی آماری شامل مشتریان خاص بانک مسکن می – باشد که حجم نمونه با استفاده از جدول تعیین حجم نمونه کرجسی و مورگان تعداد ۰۲۳ نفر به دست آمده و به صورت تصادفی ساده انتخاب گردیدهاند. گردآوری دادهها به صورت میدانی و با استفاده از ابزار پرسشنامه می باشد. پایایی پرسشنامه۳ به دست آمده است. به منظور آزمون فرضیههای تحقیق از مدل معادلات / با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ برابر ۹۵۷ ساختاری ) SEM ( توسط نرم افزارهای آماری SPSS و LISREL استفاده شده است. نتایج بدست آمده حاکی از تأثیر مثبت سفارشی سازی خدمات بانکی بر وفاداری مشتریان بانک مسکن می باشد. البته سفارشی سازی با تأثیر بررضایت مندی ،اعتماد و کیفیت و ارزش درک شده توسط مشتری باعث افزایش وفاداری مشتریان می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.