مقاله تحلیل محدوده ی بازار سرپوشیده رفسنجان بر اساس مدل SWOT


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل محدوده ی بازار سرپوشیده رفسنجان بر اساس مدل SWOT دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل محدوده ی بازار سرپوشیده رفسنجان بر اساس مدل SWOT  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل محدوده ی بازار سرپوشیده رفسنجان بر اساس مدل SWOT،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل محدوده ی بازار سرپوشیده رفسنجان بر اساس مدل SWOT :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
بسیاری از فضاهای شهری در رقابت و تلاش برای بقاء در محیطهایی به شدت متلاطم، بی ثبات و درحال تغییر و تحول قرار دارند، برای رویارویی با عوامل و رخدادهای محیطی تأثیر گذار بر فعالیت ها، با دو رویکرد و مکتب مدیریتی عمده باید در فضاهای شهری مواجه بود، یکی مکتب توصیفی انطباقی است که برخوردی انفعالی و اقتضایی با این تحولات را در بردارد و دیگری مکتب پیش تدبیری که برخوردی فعال با عوامل محیطی را تجویز می کند، روش تحلیل راهبردی (swot) به توصیفه مکتب پیش تدبیری و برای شناسایی و تدوین راهبردهای بهینه برای بسیاری از سیستم ها مورد استفاده قرار می گیرد. که حاصل آن چهار دسته راهبرد می باشد؛ راهبردهای قوت- فرصت، ضعف- فرصت، قوت- تهدید و ضعف- تهدید. در این مکاتب، راهبردها با توجه به فرآیند تصمیم گیری که طی ان عوامل درونی سازمان (ضعف ها و قوت ها) با عوامل بیرونی (فرصت ها و تهدیدها) به گونه ای با یکدیگر مرتبط هستند که ارزشها را برای هر یک در سیستم مورد نظر طبق اهداف موجود به خوبی مشخص می کنند. بنابراین از آنجا که طراحی شهری یک فرایند گروهی بوده، باید با استفاده از تکنیک های تحلیلی گوناگون مورد سنجش قرار گیرد، و در نهایت به اتخاذ تصمیمات آگاهانه منجر گردد. بدین ترتیب با استفاده از ماتریس سوات (SWOT) به طور کلی می توان یک چارچوب مفهومی ایجاد کرد که برای شناسایی و تحلیل تهدیدها و فرصت ها در محیط خارجی یک سیستم و بررسی قوت ها و ضعف های درونی آن به کار رود، در این تحقیق نیز سعی بر آن بوده تا بصورت موردی بازار سرپوشیده رفسنجان با استفاده از این روش مورد سنجش و در نهایت به تدوین راهبردهای بهینه منتهی گردد، بنابراین نتیجه گیری بر مبنای ماتریس تحلیلی از وضع موجود بازار سرپوشیده رفسنجان با توجه به وضعیت بافت محدوده ی مورد مطالعه در فرایند طراحی شهری در این پژوهش مورد بررسی قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.