مقاله عوامل تاثیر گذار بر فرآیند خرید در مراکزتجاری با تاکیدی بر عوامل محیطی – مرکز تجاری سعیدیه و مرکز تجاری آریان واقع در همدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل تاثیر گذار بر فرآیند خرید در مراکزتجاری با تاکیدی بر عوامل محیطی – مرکز تجاری سعیدیه و مرکز تجاری آریان واقع در همدان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل تاثیر گذار بر فرآیند خرید در مراکزتجاری با تاکیدی بر عوامل محیطی – مرکز تجاری سعیدیه و مرکز تجاری آریان واقع در همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل تاثیر گذار بر فرآیند خرید در مراکزتجاری با تاکیدی بر عوامل محیطی – مرکز تجاری سعیدیه و مرکز تجاری آریان واقع در همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل تاثیر گذار بر فرآیند خرید در مراکزتجاری با تاکیدی بر عوامل محیطی – مرکز تجاری سعیدیه و مرکز تجاری آریان واقع در همدان :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
فرآیند خرید در مراکز خرید ، از جمله مسائل اساسی در طراحی و مدیریت مراکز تجاریست به همین منظور پژوهش مورد نظر با هدف تشخیص نیازهای خریداران و تغییر فضا در جهت رفع نیازها، درمراکز تجاری، تدوین شده است. در این پژوهش با یک روش تجربی آزمایشگاهی به بررسی شخص در محیط پرداخته می شود در نتیجه به تعداد ۱۱۱ نفر از مراجعه کنندگان در این مراکز تجاری ، پرسشنامهو وسایل ثبت نظراتشان در ابتدای مسیر خرید داده می شود که بدان وسیله عوامل، دلایل و شرایط مورد نیازشان برای خرید را بازگو کنند. با تحلیل این موارد استنباط می گردد که عوامل مختلفی درفرآیند خرید تاثیر می گذارد که این عوامل شامل حس امنیت، آرامش، شور و هیجان و ; می باشد. بنابراین در طراحی مراکز تجاری می توان از یافته های پژوهش حاضر جهت افزایش میزان فروشو تبدیل شدن آن به مرکز جامع تجاری استفاده نمود. در این پژوهش با فرض بر اینکه مطالعه رفتارهای فضایی کاربران فضاهای کالبدی می تواند راهبرد هایی به منظور طراحی مجتمع تجاری تفریحیارائه دهند، به این سوالات پاسخ داده شده است که میزان تاثیر عوامل محیطی تاثیر گذار بر فرآیند خرید، هر یک به چه مقدار می باشد. با توجه به نتایج به دست آمده از نمودارها، مشخص گردیدکه افراد تمایل زیادی به انجام خرید در شب دارند که در این هنگام عوامل محیطی موجود در مراکز خرید بیشترین تاثیر را دارند و به این علت که این افراد علاقه ای برای خرید کردن به صورتانفرادی ندارند و این فرآیند را جزئی از تفریح دانسته اند خواستار فضاهای جانبی علاوه بر مراکز خرید شدند که در آن به انجام فرآیند های دیگری در کنار خرید بپردازند مانند غذا خوردن . در این رابطه در این مراکز تجاری فضاها و شرایطمحیطی دارای مطلوبیت نبودند. و این از عوامل ضعف در این مراکز بوده است برای این منظور باید در طراحی مراکز تجاری به عوامل محیطی مانند امنیت، جذابیت فضا، تنوع محیطی، و ; ، توجه لازمرا داشت. و همچنین در طراحی مراکز تجاری علاوه بر طراحی مراکز خرید، باید فضاهایی را برای انجام فعالیت های جانبی در آنها قرار داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.