مقاله بررسی موانع و مشکلات دفاتر خدمات گردشگری شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی موانع و مشکلات دفاتر خدمات گردشگری شهر اصفهان دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی موانع و مشکلات دفاتر خدمات گردشگری شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی موانع و مشکلات دفاتر خدمات گردشگری شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی موانع و مشکلات دفاتر خدمات گردشگری شهر اصفهان :

تعداد صفحات:۲۸
چکیده:
نیاز طبیعی انسان ها به گذران اوقات فراغت و درآمدزایی ناشی از گردشگری باعث شده که امروزه به توریسم به عنوان یک صنعت نگریسته شود. با گسترش مراکز شهری و رشد پدیده ی شهرنشینی، استیاق به سیر و سفر افزون شده و در این میان دفاتر خدمات گردشگری به عنوان عنصری فعال، در اقصی نقاط کره زمین صنعت گردشگری را تکامل بخشیده اند. این دفاتر در زمینه تنظیم برنامه های مسافرتی، فروش بلیط سفر، ذخیره مکان، اخذ روادید، تنظیم و ا نجام مسافرت های گروی داخلی و خارجی و هرگونه خدمات گردشگری فعالیت می نمایند. در واقع اصلی ترین نقش این دفاتر، برآورد تقاضا یا ایجاد تقاضای مثبت نسبت به جاذبه های گردشگری و به نوعی پیش بینی انگیزه های مردم برای مسافرت است و نقش تسهیل کننده در کانال توزیع خدمات صنعت گردشگری را بر هده دارند. در شهر اصفهان بیش از ۱۳۰ دفتر خدمات گردشگری فعالیت می کنند؛ با این حال این دفاتر دارای مشکلات، نواقص و موانعی در زمینه ارائه انواع خدمات و جذب گردشگران می باشند که می توان به مواردی نظیر توزیع نامتعال ای دفاتر در سطح شهر، نداشتن نیروی کافی، متخصص و آگاه به امور گردشگری، ضعف تبلیغات و بازاریابی و غیره اشاره نمود. پژوهش حاضر با هدف بررسی م وانع و م شکلات دفاتر خدمات گردشگری شهر اصفهان تدوین شده است، تا ضمن بیان ن قاط قوت و ضعف این دفاتر، راهبردهایی جهت ارتقاء کیفی و کمی خدمات آنها ارائه نماید و بدین وسیله گام های مؤثری جهت بهبود ارائه خدمات و پاسخگویی به نیازهای گردشگران برداشته و موجب توسعه و رونق روزافزون صنعت گردشگری کشور شود. روش کار در این پژوهش تحلیلی- توصیفی بوده که در این راستا ضمن انجام مطالعات کتابخانه ای و میدانی و با توزیع پرسشنامه در م یان کارکنان دفاتر گردشگری شهر اصفهان، به گردآوری اطلاعات مورد نیاز پرداخته شده و با استفاده از نرم افزار های Excel, SPSS و GIS، به تجزیه و تحلیل داده ها و ترسیم نقشه اقدام شده است. نتایج این پژوهش حاکی از آن ا ست که تنها وجود دفاتر گردشگری متعدد نمی تواند عاملی در جذب گردشگران و توسعه صنعت توریسم باشد، بلکه عوامل متعدد دیگری نیز در این امر مؤثر می باشند که توجه به آنها می تواند موجبات رضایت گردشگران را فراهم نموده و ضمن رونق صنعت توریسم، زمینه توسعه اقتصادی کشور را فراهم نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.