مقاله برآورد زاویه اصطکاکداخلی ?) رسوبات درشتدانه مسیر خط دو قطار شهری مشهد براساسنتایج آزمون نفوذ استاندارد NSPT)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله برآورد زاویه اصطکاکداخلی ?) رسوبات درشتدانه مسیر خط دو قطار شهری مشهد براساسنتایج آزمون نفوذ استاندارد NSPT) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برآورد زاویه اصطکاکداخلی ?) رسوبات درشتدانه مسیر خط دو قطار شهری مشهد براساسنتایج آزمون نفوذ استاندارد NSPT)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برآورد زاویه اصطکاکداخلی ?) رسوبات درشتدانه مسیر خط دو قطار شهری مشهد براساسنتایج آزمون نفوذ استاندارد NSPT)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برآورد زاویه اصطکاکداخلی ?) رسوبات درشتدانه مسیر خط دو قطار شهری مشهد براساسنتایج آزمون نفوذ استاندارد NSPT) :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
زاویه اصطکاکداخلی خاک ، یکی از مولفه های اصلی برای نشان دادن مشخصههای مقاومتی خاکهای درشتدانه می باشد. زاویه اصطکاک داخلی خاک با انجام آزمایشهایی نظیر سهمحوری و یا برش مستقیم بر روی نمونههای خاکدر آزمایشگاه و یا انجام برش مستقیم برجا بدستمیآید. در خاکهای درشتدانه تهیه نمونههای دستنخورده بسیار مشکل و در بسیاری موارد امکانپذیر نمیباشد و انجام آزمون برش مستقیم برجا نیز پرهزینه است. لذا امروزه رویکرد به آزمایش های درجا و صحرایی نظیر آزمون نفوذ استانداردSPT) جهت تعیین مقادیر زاویه اصطکاک داخلی بصورت غیرمستقیم روز افزون شده است. در این تحقیق که براساس نتایج مطالعات ژئوتکنیکانجام شده در مسیر پروژه خط دو قطار شهری مشهد انجام گردیده، رابطه بین زاویه اصطکاکداخلی بدستآمده از آزمون برشمستقیم آزمایشگاهی و نتایج آزمون نفوذ استاندارد ارائه شده و با روابط تجربی سایر محققان مقایسه گردیده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.