مقاله تخمین ظرفیت حرکت U-Turn در راه های شریانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تخمین ظرفیت حرکت U-Turn در راه های شریانی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تخمین ظرفیت حرکت U-Turn در راه های شریانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تخمین ظرفیت حرکت U-Turn در راه های شریانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تخمین ظرفیت حرکت U-Turn در راه های شریانی :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
برآورد ظرفیت برای حرکات گردشی بدون الویت )گردش به راست، گردش به چپ و U-Turn ( در تقاطع های بدون چراغ همواره از اهمیت به سزایی در نزد مهندسین ترافیک برخوردار بوده است. با وجود اینکه، تاکنون مطالعات بسیاریدر زمینه شرایط عملکردی حرکات گردش به راست و گردش به چپ انجام شده است، اما، مطالعات چندانی در زمینه برآورد ظرفیت حرکت U-Turn انجام نشده است. بدین سبب در این مقاله سعی شده، با استفاده از جمع آوری اطلاعاتاز دو بریدگی، مدلی برای تخمین ظرفیت حرکت U-Turn ، ارائه شود. بریدگی های مورد مطالعه از جمله شلوغ ترین بریدگی ها در سطح شهر رشت می باشند که بر راه های شریانی ۶ خطه ) ۳خط در هر جهت( و ۸ خطه ) ۴ خط در هر جهت( واقع شده اند. در این پژوهش برای تخمین ظرفیت از روش کوچکترین مربعات خطا )رگرسیون( استفاده شده که با( » هاردر « مدل Harder (، مورد مقایسه قرار گرفته است. برای محاسبه فاصله عبور بحرانی و زمان دنباله روی، به ترتیب از مدل لوجیت و رگرسیون خطی استفاده شده است. در این مقاله نشان داده شده است که مدل هاردر تخمین قابل قبولی برای برآورد ظرفیت در بریدگی ها نمی دهد. همچنین میزان فاصله عبور بحرانی برای راه های ۴ خطه و ۳ خطه به ترتیب برابر۳/۷و۳/۶ ثانیه بدست امده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.