مقاله پیش بینی نشست سطحی مترو خط ۲ تبریز با استفاده از مدل سازی عددی و مدل های تجربی و مقایسه نتایج حاصل از آن ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پیش بینی نشست سطحی مترو خط ۲ تبریز با استفاده از مدل سازی عددی و مدل های تجربی و مقایسه نتایج حاصل از آن ها دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیش بینی نشست سطحی مترو خط ۲ تبریز با استفاده از مدل سازی عددی و مدل های تجربی و مقایسه نتایج حاصل از آن ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیش بینی نشست سطحی مترو خط ۲ تبریز با استفاده از مدل سازی عددی و مدل های تجربی و مقایسه نتایج حاصل از آن ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیش بینی نشست سطحی مترو خط ۲ تبریز با استفاده از مدل سازی عددی و مدل های تجربی و مقایسه نتایج حاصل از آن ها :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
وجود سازه های عمرانی مانند ساختمان ها پل ها و; در سطح شهرهاو اهمیت تجاری و اقتصادی آن ها باعث شده است تاتونل سازی در شهرها با مشکلات مهم و عدیده ای همراه باشد. یکی از مهمترین این مشکلات ایجاد نشست در حینحفاری تونل های مترو می باشد. در طرح توسعه قطار شهری کلان شهر تبریز، خط ۲ این طرح به تازگی شروع بکار نموده است. در این مقاله سعی شده تا در منطقه قراملک و در تقاطع خط راه آهن جلفا تبریز میزان نشست های سطحی ایجاد -شده ناشی از حفر تونل پیش بینی گردد. این عمل هم با استفاده از مدل سازی عددی و هم روابط تجربی انجام پذیرفتهاست. در مدل سازی عددی از نرم افزار FLAC3D استفاده شده است و در تعیین نشست با استفاده از مدل های تجربی از سه مدل پرکاربرد و یک مدل که اخیرا ارائه شده استفاده شده است. مقایسه مدل های عددی و تجربی به این نتیجهمنتهی شد که مدل تجربی ای که اخیرا توسط چاکری و همکاران ارائه شده پاسخی نزدیک به مدل سازی عددی دارد و این دقت بدلیل استفاده از پارامتر های متعدد ژئوتکنیکی موثر در نشست، در مدل ارائه شده می باشد. میزان نشست پیشبینی شده با استفاده از مدل سازی عددی ۱۰۵mm و با استفاده از مدل چاکری و همکاران ۱۶۰۰mm می باشد. درنهایت با بررسی میزان شیب بحرانی مدل های مختلف نتیجه گرفته شد که حفر تونل مترو تاثیری بر پایداری پل نخواهد داشت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.