مقاله بررسی عوامل محیطی موجود در انتخاب مسیر درفضاهای مجازی و حقیقی مراکز تجاری با رویکردی بر رفتار فضایی تجربی – نمایشگاه بین المللی استان همدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل محیطی موجود در انتخاب مسیر درفضاهای مجازی و حقیقی مراکز تجاری با رویکردی بر رفتار فضایی تجربی – نمایشگاه بین المللی استان همدان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل محیطی موجود در انتخاب مسیر درفضاهای مجازی و حقیقی مراکز تجاری با رویکردی بر رفتار فضایی تجربی – نمایشگاه بین المللی استان همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل محیطی موجود در انتخاب مسیر درفضاهای مجازی و حقیقی مراکز تجاری با رویکردی بر رفتار فضایی تجربی – نمایشگاه بین المللی استان همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل محیطی موجود در انتخاب مسیر درفضاهای مجازی و حقیقی مراکز تجاری با رویکردی بر رفتار فضایی تجربی – نمایشگاه بین المللی استان همدان :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
پژوهش حاضربه منظور دریافت این مطلب که انتخاب مسیردرفضاهای مجازی وحقیقی به چه شکلی صورت میگیرد تدوین یا فته است تحقیق موردنظر بصورت کاربردی و به روش تجربی ازمایشگاهی به بررسی شخص درمحیط می پردازد روش تجزیه و تحلیل نیز به روش استقرایی و با استفاده ازپرسشنامه و برداشت میدانی و مصاحبه است محدوده پژوهش نمایشگاه بین امللی شهر همدان و جامعه اماری تمام مراجعه کنندگان دریک روز و حجم نمونه۴۲ نفر ازافراد نااشنا به محیط نمایشگاه که بصورت ازادانه درمحیط قرارگرفته اند تا درآن مسیر بدون درنظر گرفتن مغازه های خاصی حرکت کرده و به شرح نحوه انتخاب خود اقدام نمایند می باشند که تعداد ۲۵نفر به صورت مجازی با استفادها زیک بازی کامپیوتری به تعیین جهت می پردازند حرکت کردن درمحیط واقعی باعث میشود که اطلاعات محیطی بسیایر ازسمت محیط به شخص داده شود درپژوهش حاضربا نظر به اینکه عوامل محیطی بصورت یکسان درانتخاب مسیرتاثیر گذارمی باشند اهدافی بصورت ذیل مطرح میگردد دستیابی به عوام لموثردرتعیین جهت افراد درمحیطهای حقیقی و مجازی درمراکز تجاری دستیابی به شیوه های جذب و راهنمایی افراد به محیطها و اماکن خاص افزایش سرزندگی درمحیطهای شهری بی رونق . باتوجه به تحقیق صورت گرفته مشخص گردید که عوامل تاثیر گذاردرانتخاب مسیر درمحیطهای مجازی و حقیقی با یکدیگر متفاوتند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.