مقاله ذهنیت شناسی بنگاه های کوچک و متوسط ایرانی درخصوص چالشهای تجاری سازی فناوریهای پیشرفته


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ذهنیت شناسی بنگاه های کوچک و متوسط ایرانی درخصوص چالشهای تجاری سازی فناوریهای پیشرفته دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ذهنیت شناسی بنگاه های کوچک و متوسط ایرانی درخصوص چالشهای تجاری سازی فناوریهای پیشرفته  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ذهنیت شناسی بنگاه های کوچک و متوسط ایرانی درخصوص چالشهای تجاری سازی فناوریهای پیشرفته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ذهنیت شناسی بنگاه های کوچک و متوسط ایرانی درخصوص چالشهای تجاری سازی فناوریهای پیشرفته :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
تجاری سازیفناوری های پیشرفته فرایندی پیچیده و متاثرازعوامل متعددزیرساختی فناوری کسب وکاراجتماعی سازمانی توانمندی های بنگاه و غیره است عواملی که هرکدام میتوانند زمینه ساز چالشهای عمده ای درتجاری سازی فناوری های پیشرفته باشد ازطرفی مسلما دیدگاه بنگاه های فناور به چالشهای متفاوت فراروی تجاری سازی فناوری های پیشرفته درایران با توجه به ساختارماهیت زمینه فعالیت و بسیاری عوامل دیگر متفاوت خواهد بود دراین راستا تحقیق حاضر درصدد است الگوهای ذهنی بنگاه های کوچک و متوسط هایتک ایرانی درخصوص وجود و اهمیت این چالشها شناسایی کند بدین منظور ۱۸بنگاه با فناوری پیشرفته که توسط الگویی خاص انتخاب شده اند این عوامل را به روش کیو اولویت بندی کردند با انجام تحلیل عاملی کیو مبتنی برروش شناسی کیو شش الگوی ذهنی شناسایی شد هرکدام ازاین الگوها بدلیل ماهیت خاص و مشترک بنگاه های قرارگیرنده دراین الگو ایجاد شده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.