مقاله تجزیه و تحلیل ارتباط بین مشتری مداری مدیریت کیفیت فراگیر TQM و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تجزیه و تحلیل ارتباط بین مشتری مداری مدیریت کیفیت فراگیر TQM و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تجزیه و تحلیل ارتباط بین مشتری مداری مدیریت کیفیت فراگیر TQM و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تجزیه و تحلیل ارتباط بین مشتری مداری مدیریت کیفیت فراگیر TQM و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تجزیه و تحلیل ارتباط بین مشتری مداری مدیریت کیفیت فراگیر TQM و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان) :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی و کشف ارتباط شاخص مشتریمداری مدیریت کیفیت فراگیر TQM و تعهد سازمانی در صنعت برق انجام گرفته است. این مطالعه از حیث هدف یک تحقیق کاربردی و از حیث نحوه گردآوری دادهها از نوع توصیفی (غیرآزمایشی) و از شاخه میدانی بهشمار میرود، روش انجام تحقیق نیز به صورت پیمایشی بوده است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کارکنان و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان میباشد که جهت تعیین حجم نمونه آماری از فرمول کوکران استفاده شده است. برای گردآوری دادهها از پرسشنامه محقق ساخته مدیریت کیفیت فراگیر و پرسشنامه تعهد سازمانی مییر- آلن با ضرایب آلفای کرانباخ به ترتیب ۰/۸۷۴ و ۰/۹۱۵ استفاده شده است. جهت بررسی فرضیات تحقیق از آزمونهای T گروههای مستقل، آزمون T و ضریب همبستگی پیرسون به کمک نرم افزار Mintab استفاده شده است. نتایج تحقیق حاضر حاکی از آن است مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان به مقوله مشتریمداری اهمیت یکسانی میدهد و به ارزش اسقرار اثربخش سیستم TQM در سازمان اذهان دارند. یافتههای دیگر نشان میدهد: بین الف) شاخص مشتریمداری و تعهد عاطفی ب) مشتریمداری و تعهد عقلانی، ج) مشتریمداری و تعهد هنجاری کارکنان و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان رابطهای معنادار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.