مقاله بررسی تأثیر یادگیری سازمانی (مدل مارسیک و واتکنیز) بر نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: کارخانجات شرکت نساجی بروجرد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر یادگیری سازمانی (مدل مارسیک و واتکنیز) بر نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: کارخانجات شرکت نساجی بروجرد) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر یادگیری سازمانی (مدل مارسیک و واتکنیز) بر نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: کارخانجات شرکت نساجی بروجرد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر یادگیری سازمانی (مدل مارسیک و واتکنیز) بر نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: کارخانجات شرکت نساجی بروجرد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر یادگیری سازمانی (مدل مارسیک و واتکنیز) بر نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: کارخانجات شرکت نساجی بروجرد) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
این پژوهش به منظور بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر نوآوری سازمانی در کارخانجات شرکت نساجی شهرستان بروجرد، انجام گرفته است. تعداد پرسنل این شرکت ۷۲۲ نفر است که فقط یسن اشخاص دیپلم و بالاتر پرسشنامه توزیع شد و بر این اساس جامعه آماری در این پژوهش تعداد ۳۸۲ نفر بدست آمد، که بر اساس جدول مورگان حجم نمونه تعداد ۱۹۱ نفر تعیین شد. اعضای این نمونه از طریق روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه استاندارد ۶۶ سوالی یادگیری سازمانی (مدل ماریسک و واتکنیز) و پرسشنامه محقق ساخته ۱۰ سوالی نوآوری سازمانی ( مدل آبرنسی کلارک) استفاده شده است. روایی پرسشنامه از نظر صاحب نظران تایید گردید و برای محاسبه پایانی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد. برای تحلیل داده ها و آزمون سوالات از نرم افزار Spss و روش رگرسیون خطی استفاده شده است. از تجزیه و تحلیل اطلاعات این نتایج حاصل گردید: هر هفت بعد یادگیری مستمر، یادگیری تیمی، تفویض اختیار کارمند، سیستم ریشه دار، ارتباط سیستم، تحقیق و گفتگو و رهبری استراتژیک برای یادگیری، بر نوآوری سازمانی تاثیر می گذارند. همچنین از مقایسه ضرایب بتای استاندارد شده مشخص گردید که متغیر ارتباط سیستم بیشترین تاثیر را بر نوآوری سازمانی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.