مقاله بررسی رابطه بین تمایل به کارآفرینی و میزان گرایش به مهارت آموزی (آموزش های فنی و حرفه ای)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین تمایل به کارآفرینی و میزان گرایش به مهارت آموزی (آموزش های فنی و حرفه ای) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین تمایل به کارآفرینی و میزان گرایش به مهارت آموزی (آموزش های فنی و حرفه ای)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین تمایل به کارآفرینی و میزان گرایش به مهارت آموزی (آموزش های فنی و حرفه ای)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین تمایل به کارآفرینی و میزان گرایش به مهارت آموزی (آموزش های فنی و حرفه ای) :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
پژوهش حاضر به منظور بررسی رابطه تمایل به کارآفرین و میزان گرایش به مهارت آموزش (آموزش های فنی و حرفه ای) انجام شده است. روش تحقیق از نظر شیوه گردآوری اطلاعات توصیفی (همبستگی) و از نظر هدف کاربردی بوده است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانش آموزان سال آخر دبیرستان ها و هنرستان کار و دانش شهر گرمسار می باشد که تعداد آنها ۹۰۸ نفر بوده است. حجم نمونه بر اساس جدول «مورگان» ۲۷۰ نفر تعیین و نمونه ها با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای و تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها، دو پرسشنامه محقق ساخته کارآفرینی بر مبنای ابعاد پنجگانه نیاز به توفیق، ریسک پذیری، خلاقیت، کنترل درونی و نیاز به استقلال و پرسشنامه مهارت آموزی در ابعاد چهارگانه فنی، نگرشی، ارتباطی و شناختی در طیف پنج درجه ای لیکرت بوده است. روایی هر دو پرسشنامه از نظر صوری، محتوایی و سازه بررسی شده است و پایانی آنها نیز با اجرای آزمایشی بر روی نمونه ای ۳۰ نفره و محاسبه ضریب آلفای کرونباخ، به ترتیب برابر ۰/۸۴ و ۰/۸۰ بدست آمده است. داده های گرد آوری شده در دو سطح توصیفی و استنباطی با استفاده از ازمون های ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون از طریق نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج بدست آمده نشان داد که بین تمایل به کارآ،رینی و میزان گرایش مهارت آموزی ( آموزشهای فنی و حرفه ای) رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد و این رابطه ناشی از شانس و یا تصادفی نیست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.