مقاله بررسی ارزشها و ارتباط آنها با رفتار تماشاگران ورزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ارزشها و ارتباط آنها با رفتار تماشاگران ورزشی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ارزشها و ارتباط آنها با رفتار تماشاگران ورزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارزشها و ارتباط آنها با رفتار تماشاگران ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ارزشها و ارتباط آنها با رفتار تماشاگران ورزشی :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
ارزشها معیار اصل برای انتخب و ارزیابی رفتار هستند (روکاچ ۱۹۷۳ و آشوارتز ۱۹۹۴). ویسمون، اسکات و لیمونت (۱۹۷۷) پیشنهاد می کنند که شناخت ارزشها در بازاریابی می تواند در تحلیل و تقسیم بازار، برنامه ریزی تولید، تبلیغات و ; اثر گذار باشد. هدف اصلی این مطالعه بررسی ارتباط بین ارزشهای شخصی و رفتار تماشاگران ورزشی بود. این تحقیق به وسیله ۲ پرسشنامه از لی شی گای (۲۰۰۷) اجرا شد و مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفت (آمار توصیفی، مانووا و رگرسیون چند متغیره). روش تحقیق آینده نگر و از نوع توصیفی پیمایشی است و از روش نمونه گیری هدفمند و در دسترس استفاده شده است. تعداد ۱۰۰ نمونه از افراد علاقمند به ورزش انتخاب شدند که از این تعداد ۹۲ نفر پرسشنامه خود را برگرداندند. یافته ها نشان می دهند که ارزشهای شخصی می توانند رفتار مصرفی تماشاگران ورزشی را تا حدی پیش بینی نمایند. این تحقیق کاربردهایی در تئوری رفتار مصرف کننده ورزشی ایجاد و رفتار تماشاگر ورزشی را به صورت کاملتری بررسی می کند. نتایج اطلاعات مفیدی برای بازاریابان ورزشی، اسپانسرها و ; فراهم می آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.