مقاله رابطه بین مولفه های سازمان یادگیرنده و خلاقیت مدیرا ن و معاونان در اداره های تربیت بدنی استان اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه بین مولفه های سازمان یادگیرنده و خلاقیت مدیرا ن و معاونان در اداره های تربیت بدنی استان اصفهان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بین مولفه های سازمان یادگیرنده و خلاقیت مدیرا ن و معاونان در اداره های تربیت بدنی استان اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین مولفه های سازمان یادگیرنده و خلاقیت مدیرا ن و معاونان در اداره های تربیت بدنی استان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بین مولفه های سازمان یادگیرنده و خلاقیت مدیرا ن و معاونان در اداره های تربیت بدنی استان اصفهان :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه بین مولفه های سازمان یادگیرنده و خلاقیت مدیران و معاونان در اداره های تربیت بدنی استاناصفهان بود. نوع تحقیق توصیفی – همبستگی و روش تحقیق پیمایشی بود. جامعه آماری طبق آمار اداره کل تربیت بدنی استان شامل ۶۰ نفر از مدیران و معاونان اداره های تربیت بدنی استان اصفهان در سال ۱۳۸۹ بود و با توجه به حجم جامعه آماری نمونه با جامعه برابر بوده است . ابزار جمع آوری اطلاعات شامل پرسشنامه استاندارد ابعاد سازمان یادگیرنده با ۴۳ گویه و پرسشنامه استاندارد خلاقیت رندسیپ با ۵۰ گویه بود که ضریب پایایی با استفاده از فرمول کرونباخ ۰/۸۴ برای پرسشنامه ابعاد سازمان یادگیرنده و ۰/۹۵ برای پرسشنامه خلاقیت بدست آمد. تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح آمار توصیفی (فراوانی: درصد و عددی، میانگین) و در سطح آمار استنباطی ( ضریب همبستگی پیرسون ، تحلیل کواریانس چند متغیره (مانکوا) ، تحلیل رگرسیون چند متغیره و تحلیل مسیر) صورت گرفته است. یافته های پژوهش نشان داد بین پنج مولفه سازمان یادگیرنده ( یادگیری مداوم (**) R=0/796، تحقیق و جستجو و گفت و شنود (**) R=0/542، یادگیری تیمی (*)R=0/691 سیستمهای ادغام شده (*)R=0/608، توانمند سازی (*) R=0/711) با خلاقیت مدیران و معاونان رابطه معنی دار وجود دارد و دو مولفه پیوند با سیستم و رهبری راهبردی رابطه معنی داری با متغیر وابسته خلاقیت مدیران و معاونان نداشتند. همچنین بین هر سه سطح فردی ، گروهی و سازمانی ابعاد سازمان یادگیرنده با خلاقیت مدیران ومعاونان ارتباط معنی دار مشاهده گردید و سطح فردی بیشترین رابطه را با خلاقیت داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.