مقاله نقش انواع رسانه ها در توسعه خصوصی سازی با تاکید بر ورزش قهرمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش انواع رسانه ها در توسعه خصوصی سازی با تاکید بر ورزش قهرمانی دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش انواع رسانه ها در توسعه خصوصی سازی با تاکید بر ورزش قهرمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش انواع رسانه ها در توسعه خصوصی سازی با تاکید بر ورزش قهرمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش انواع رسانه ها در توسعه خصوصی سازی با تاکید بر ورزش قهرمانی :

تعداد صفحات:۲
چکیده:
امروزه خصوصی شدن (انتقال وظایف دارایی ها، فعالیت ها از دولت به بخش خصوصی) در ورزش یکی از ضرورت های توسعه ورزش شناخته شده است (مضفری و الهی. ۱۳۸۸). از طرفی سالهای اخیر آغاز ظهور مؤثر و قدتمند رسانه ها در ورزش بوده است به طوری که به جرأت می توان گفت بیشترین پیروزی و شکست این حوزه را باید در شناخت و بهره گیری متناسب از رسانه ها پی گرفت. از این رو یکی از ابعاد بسیار مهم در امر خصوصی سازی، نقش رسانه های گروهی در این امر است. رسانه ها می توانند مسیر توسعه خصوصی سازی را با تغییر ساخت ها، شناخت ها، عواطف، رفتارها و تضادها فراهم کنند. رسانه های با ایفاد نقش های متفاوت و با تأخیر در امور اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی می توانند برای خصوصی شدن ظرفیت سازی کنند (۲) رسانه ها در توسعه و جذب منابع مالی ورزش نقش بسیار مهمی دارند، طوریکه نتایج بررسی های سجادی ۱۳۷۸، سیتفزون و ژانگ ۲۰۰۶ نقش رسانه های گروهی را در توسعه منابع مالی سازمان های ورزشی را تأئید کرده اند. اهمیت موضوع، یافت های بعضاً ضد و نقیض و کمبود اطالعات این حوزه از دلایلی است که لزوم انجام تحقیق حاضر را توجیه می نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.