مقاله بررسی تاثیر پارامترهای تصادفی بار در تعیین نقطه عملکرد احتمالاتی مهاربندهای هم محور و برون محور با استفاده از روش طیف ظرفیت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر پارامترهای تصادفی بار در تعیین نقطه عملکرد احتمالاتی مهاربندهای هم محور و برون محور با استفاده از روش طیف ظرفیت دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر پارامترهای تصادفی بار در تعیین نقطه عملکرد احتمالاتی مهاربندهای هم محور و برون محور با استفاده از روش طیف ظرفیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر پارامترهای تصادفی بار در تعیین نقطه عملکرد احتمالاتی مهاربندهای هم محور و برون محور با استفاده از روش طیف ظرفیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر پارامترهای تصادفی بار در تعیین نقطه عملکرد احتمالاتی مهاربندهای هم محور و برون محور با استفاده از روش طیف ظرفیت :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
برای مقابله با بارهای جانبی درقابهای فولادی معمولا ازدو سیستم قاب خمشی و مهاربندی استفاده می شود سیستم های مهاربندی به علت سهولت اجرا سختی قابل ملاحظه و هزینه پایین ازمحبوبیت بیشتری برخوردار هستند که غالبا به دو صورت هم محور و برون محور اجرا می گردند باتوجه به بررسی عملکرد معین دراکثر آیین نامه ها و تحقیقات گذشته و عدم قطعیت های موجود درتعیین نقطه عملکرد از قبیل عدم قطعیت بارگذاری مقاومت آنالیز و مدلسازی می بایست نقطه عملکرد بصورت احتمالاتی مورد بررسی قرارگیرد دراین مقاله نقطه عملکرد احتمالاتی پارامترهای بارمرده و زنده درقابهای فولادی با مهاربندی هم محور و برون محور توسط روش طیف ظرفیت با دو نوع الگوی بارگذاری MODEL,Uniform تعیین میگردد نتایج نشان میدهد که درروند تعیین عملکرد سازه پارامتر بارمرده از حساسیت بیشتری برخوردار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.