مقاله ارزیابی طراحی بسته بندی محصول با استفاده رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی طراحی بسته بندی محصول با استفاده رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی طراحی بسته بندی محصول با استفاده رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی طراحی بسته بندی محصول با استفاده رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی طراحی بسته بندی محصول با استفاده رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
بسته بندی برای هر کالا دارای استانداردهای منحصر بفردی است اما این قابلیت را نیز دارا می باشد که با سرمایه گذاری کمتری نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی، محصول را به خوبی معرفی کرده و مصرف کنندگان را برای خرید کالا لحاظ ذهنی و احساسی تحت تأثیر قرار دهد. بسته بندی مناسب و جذاب متأثر از فاکتورهای بسیاری است، اطلاع در مورد اینکه با سرمایه گذاری بر روی کدامیک از این عوامل می توان مشتری بیشتری را جذب کرد برای سرمایه گذاران بسیار ارزشمند خواهد بود. در این مقاله، از تحقیق میدانی و کتابخانه ای برای یافتن اولویت های مصرف کنندگان آدامس استفاده شده و با استفاده از روش تلفیقی TOPSIS فازی و AHP این مسئله مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.