مقاله تاثیر پروفیل جاده و عدم بالانس جرمی تایر بر ارتعاش مکانیزم فرمان خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر پروفیل جاده و عدم بالانس جرمی تایر بر ارتعاش مکانیزم فرمان خودرو دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر پروفیل جاده و عدم بالانس جرمی تایر بر ارتعاش مکانیزم فرمان خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر پروفیل جاده و عدم بالانس جرمی تایر بر ارتعاش مکانیزم فرمان خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر پروفیل جاده و عدم بالانس جرمی تایر بر ارتعاش مکانیزم فرمان خودرو :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
امروزه موضوع ارتقای راحتی سرنشین و پایداری خودرو از مهمترین اهداف طراحان و تولید کنندگان خودرو می باشد. یکی ازسیستم هایی که به طور مستقیم دراحساس سرنشین از راحتی و پایداری خودرو نقش دارد، سیستم فرمان می باشد. هدف از اینپژوهش بررسی تاثیر پروفیل جاده و عدم بالانس جرمی تایر بر مکانیزم فرمان چرخ دنده شانه ای خودرو می باشد. ابتدا مکانیزم فرمان چرخ دنده شانه ای خودرو از دست راننده تا زمین مدلسازی شد. سپس شبیه سازی مدلسازی انجام شده در نرم افزارMATLAB/Simulink انجام گردید. نتایج این تحقیق نشان می دهد که تاثیر پروفیل جاده بیشتر از عدم بالانس جرمی تایر برغربیلک فرمان و نهایتا دست راننده می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.