مقاله بررسی تاثیرخدمات بانکداری الکترونیکی بررضایت و اعتماد الکترونیکی باتوجه به نقش شهرت بانک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیرخدمات بانکداری الکترونیکی بررضایت و اعتماد الکترونیکی باتوجه به نقش شهرت بانک دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیرخدمات بانکداری الکترونیکی بررضایت و اعتماد الکترونیکی باتوجه به نقش شهرت بانک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیرخدمات بانکداری الکترونیکی بررضایت و اعتماد الکترونیکی باتوجه به نقش شهرت بانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیرخدمات بانکداری الکترونیکی بررضایت و اعتماد الکترونیکی باتوجه به نقش شهرت بانک :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
هدف پژوهش حاضربررسی تاثیر خدمات بانکداری الکترونیکی بررضایت الکترونیکی و اعتماد الکترونیکی باتوجه نقش شهرت بانک می باشد لذا براساس مبانی نظری بازاریابی و بانکداری الکترونیکی مجموعه منسجمی ازسازه ها طراحی گردید سپس برای سنجش این متغیرها پرسشنامه ای طراحی شد و درنهایت با اطمینان از روایی و پایایی ابزار اندازه گیری درمیان نمونه ای ازمشتریان بانک ملی ایران توزیع شد نتایج حاصل ازمدل تحقیق نشان داد که خدمات بانکداری الکترونیکی برشهرت بانک رضایت الکترونیکی و اعتماد الکترونیکی تاثیر دارد همچنین دراین پژوهش مشخص شد که شهرت بانکها با رضایت الکترونیکی رابطه معناداری دارد اما با اعتماد الکترونیکی رابطه معناداری ندارد علاوه براین یافته های پژوهش نشان میدهد که اعتماد با رضایت الکترونیکی رابطه معناداری ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.