مقاله بررسی تاثیر تصویربرندینگ شهری بررفتار توریسم درشهرستان رامسر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر تصویربرندینگ شهری بررفتار توریسم درشهرستان رامسر دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر تصویربرندینگ شهری بررفتار توریسم درشهرستان رامسر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر تصویربرندینگ شهری بررفتار توریسم درشهرستان رامسر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر تصویربرندینگ شهری بررفتار توریسم درشهرستان رامسر :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
برندینگ شهری به منزله ابزاری ارزشمند برای شهرها است تا به گونه ای موثرفرصتهای داخلی وخارجی را اداره کرده و آنها را تبدیل به مزیت های رقابتی نمایند هدف این پژوهش بررسی تاثیر تصویربرندینگ شهری بررفتار توریسم درشهرستان رامسر می باشد به این منظور یک تست تجربی درشهرستان رامسر صورت گرفته است که اثبات می کند برندینگ موفق مقصد برای غلبه برفقدان تصویر روشن ازمقصد ضروری است دراین پژوهش که ازنوع توصیفی همبستگی است ازپرسشنامه برای جمع آوری اطلاعات استفاده شده است نمونه اماری این پژوه ش شامل ۳۸۴ توریست داخلی بوده که درشهرستان رامسر اقامت داشتند و داده های بدست آمده با استفاده ازمدل معادلات ساختاری بررسی شده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.