مقاله بررسی نقش مدیر به عنوان طراح و رابطه آن با اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش مدیر به عنوان طراح و رابطه آن با اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش مدیر به عنوان طراح و رابطه آن با اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش مدیر به عنوان طراح و رابطه آن با اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش مدیر به عنوان طراح و رابطه آن با اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
پژوهش حاضربه منظور بررسی تحلیل ایفای نقش مدیربه عنوان طراح ازدیدگاه پیترسنگه و رابطه آن با اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری درگروه صنعتی گلرنگ انجام گرفته است تحقیق حاضرتوصیفی ازنوع همبستگی می باشدو ازنظر هدفجز تحقیقات کاربردی است که با استفاده از روش تحقیقات میدانی به جمع آوری داده ها پرداخته است جامعه اماری دراین تحقیق شامل کلیه کارکنان گروه صنعتی گلرنگ می باشد که تعدادشرکت های گروه صنعتی گلرنگ براساس اطلاعات س ال ۱۳۹۰ نفرکارمنددارند که دراین ۸شرکت مشغول به فعالیت هستند ازاین تعداد و با استفاده ازروش نمونه گیری تصادفی ساده با استفاده ازفرمول کوکران تعداد ۴۵۰۰ نفربعنوان حجم نمونه انتخاب شدند به منظور جمع آوری داده ها ازدوپرسشنامه استفاده شده است برای بررسی تحلیل ایفای نقش مدیربه عنوان طراح و رابطه آنبا اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری ازلگ خطی استفاده شده است. یافته های حاصل ازاین تحقیق نشان داد که بین ایفای نقش مدیربه عنوان طراح و اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری رابطه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.