مقاله مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی راهبردی جهت توسعه کشاورزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی راهبردی جهت توسعه کشاورزی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی راهبردی جهت توسعه کشاورزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی راهبردی جهت توسعه کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی راهبردی جهت توسعه کشاورزی :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
ایران با توجه به داشتن مزیت نسبی درتولید بسیاری ازمحصولات کشاورزی متاسفانهدرمرحله صدوردرصحنه بین المللی به دلیل ناکارایی عملیات بازاریابی درمقایسه با کشورهای رقیب این مزیت را از دست داده دانش بازاریابی درایران سابقه زیادی ندارد اگرچه در۴۰سال اخیر بویژه همزمان با برنامه های چهارم وپنجم عمرانی درسالهای قبل ازپیروزی انقلاب اسلامی مطالعات بازاریابی مرسوم بوده ولی به لحاظ تابعیت اقتصادی کشور جهت گیری وارداتی اقتصادملی تک محصولی بودن اقتصاد و بالاخره اتکا به دلارهای نفتی این مطالعات عموما ناظر به توزیع بوده به تولید توجهی نداشته است دراین مقاله ضمن بیان اهمیت بازاریابی محصولات و معرفی نظامهای بازاریابی به مدیریت بازاریابی وظایف مدیربازاریابی و راهکارهای توسعه بازاریابی جهت افزایش صادرات محصولات پرداخته شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.