مقاله طراحی و تبیین مدل وفاداری به نام تجاری بر اساس دیدگاه چند بعدی (مطالعه موردی شعب مرکزی بانک خصوصی سینا و بانک خصوصی پاسارگاد شهرستان کرمانشاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی و تبیین مدل وفاداری به نام تجاری بر اساس دیدگاه چند بعدی (مطالعه موردی شعب مرکزی بانک خصوصی سینا و بانک خصوصی پاسارگاد شهرستان کرمانشاه) دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و تبیین مدل وفاداری به نام تجاری بر اساس دیدگاه چند بعدی (مطالعه موردی شعب مرکزی بانک خصوصی سینا و بانک خصوصی پاسارگاد شهرستان کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و تبیین مدل وفاداری به نام تجاری بر اساس دیدگاه چند بعدی (مطالعه موردی شعب مرکزی بانک خصوصی سینا و بانک خصوصی پاسارگاد شهرستان کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و تبیین مدل وفاداری به نام تجاری بر اساس دیدگاه چند بعدی (مطالعه موردی شعب مرکزی بانک خصوصی سینا و بانک خصوصی پاسارگاد شهرستان کرمانشاه) :

تعداد صفحات:۳۲
چکیده:
امروزه ایجاد و حفظ مشتریان وفادار به نام تجاری ، در صنعت بانکداری یکاستراتژی مهم میباشد و منجر به ایجاد مزیت رقابتی نسبت به رقبا میگردد. با توجه به تأثیر قابل توجهی که وفاداری به نام تجاری برعملکرد مؤسسات دارد تحقیقات بسیاری در این زمینه صورت پذیرفته است. هدف از این تحقیق شناسایی ابعاد وفاداری به نام تجاری میباشد. همچنین تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم متغیرهای کیفیت خدمات، ارزش ادراکشده، رضایتمندی مشتری و تصویر نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری و ادراک مشتریان بانکهای سینا و پاسارگاد از وفاداری به نام تجاری و تفاوتهای این دو مطالعه گردیده است. این تحقیق از نوع تحقیقاتکاربردی به شمار میرود و جامعه آماری آن شامل مشتریان بانکخصوصی سینا و پاسارگاد شهرستان کرمانشاه میباشد. نمونه آماری بر اساس روش طبقهبندی تصادفی ساده به حجم ۲۸۲ نفر تعیین شده است. با کمکابزارپرسشنامه، دادهها از میان مشتریان جمعآوری گردید و نتایج از طریق آزمون ضریب همبستگی و آزمون معادلات ساختاریSEM) بدستآمد. نتایج این تحقیق نشان میدهد که: ۱. وفاداری به نام تجاری از دو بعد وفاداری نگرشی – شامل زیر ساختهای وفاداری شناختی، وفاداری احساسی و وفاداری تمایلی – و وفاداری رفتاری تشکیل شده است.۲. کیفیت خدمات، ارزش ادراک شده، رضایتمندی مشتری و تصویر نام تجاری از جمله ابعاد مهم وفاداری به نام تجاری میباشند مشتریان بانکخصوصی سینا سطح بالاتری از کیفیت خدمات، ارزش ادراکشده و رضایتمندی را در مقایسه با مشتریان بانک خصوصی پاسارگاد ادراک مینمایند. اما ادراک مشتریان هر دو بانک از تصویر نام تجاری یکسان میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.