مقاله کاربرد استراتژی های بازاریابی در جهت تدوین برنامه استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت رینگ سازی مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاربرد استراتژی های بازاریابی در جهت تدوین برنامه استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت رینگ سازی مشهد) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربرد استراتژی های بازاریابی در جهت تدوین برنامه استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت رینگ سازی مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد استراتژی های بازاریابی در جهت تدوین برنامه استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت رینگ سازی مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربرد استراتژی های بازاریابی در جهت تدوین برنامه استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت رینگ سازی مشهد) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
رخدادهای چند دهه گذشته، همراه با نیازهای جدید حادث در این سال ها از آنچنان خصوصیتی برخوردارند که صرف تکیه بر برنامه های متداول و غیر منعطف، نمی توان با رخدادها و نیازها، مقابله و همگامی کرد. از این رو ضرورت توجه مدیران آموزش عالی و صاحب نظران به سمت برنامه ریزی بلند مدت و به ویژه برنامه ریزی استراتژیک بیش از پیش احساس می شود. برنامه ریزی استراتژیک با تبیین تصویری از وضعیت آینده ی سازمان، تحولات برون سازمانی و درون سازمانی را به فرصت ه ای بهینه تبدیل می کند. در واقع مدیران در سازمان های امروزی با کاری مهم تر از مدیریت استراتژیک مواجه نیستند. با شدت گرفتن رقابت داخلی و خارجی، و نیز در دورانی که نفوذ دولتها بر عملیات بازرگانی گسترش می یابد، اهمیت مدیریت استراتژیک انکار ناپذیر است. در این پژوهش با استفاده از استراتژی های بازاریابی شرکت رینگ سازی مشهد، سعی در شناخت نقاط قوت و ضعف و فرصت و تهدید آن شرکت شده که با استفاده از آن و تحلیل SWOT، به تدوین برنامه استراتژیک مناسب برای این شرکت پرداخته شده است. بعد از پر کردن چک لیست های تهیه شده برای تشخیص نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدها و تعیین وزن و اهمیت هر عامل توسط مدیران شرکت رینگ سازی مشهد و مصاحبه با آنها برای جمع بندی نهایی، ماتریس های EFE (ماتریس عوامل خارجی) و IFE (ماتریس عوامل داخلی) بدست آمد و نتایج بر روی نمودار تحلیل گردید که نشان دهنده تأکید استراتژی تمرکز بر روی محصولات تولیدی و نفوذ در بازار برای این شرکت بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.