مقاله بررسی عوامل موثر در طراحی کاتالوگهای الکترونیکی موجود درسایتهای وب تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر در طراحی کاتالوگهای الکترونیکی موجود درسایتهای وب تجارت الکترونیک دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر در طراحی کاتالوگهای الکترونیکی موجود درسایتهای وب تجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر در طراحی کاتالوگهای الکترونیکی موجود درسایتهای وب تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر در طراحی کاتالوگهای الکترونیکی موجود درسایتهای وب تجارت الکترونیک :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
امروزه علاوه بر فرآیندهای سنتی کسب وکار شیوههایی نوین کسب وکار نیز تحت عنوان تجارت الکترونیک بسیار مورد توجه شرکتها وسازمانهای بزرگ و کوچک قرار گرفته است. در این راستا کسبوکارها جهت معرفی محصولات و خدماتشان در محیط مجازی از ابزاری تحت عنوان کاتالوگ الکترونیکی بهره میبرند. کاتالوگ الکترونیکی رسانهایست در فضای اینترنت که برای شناساندن هرچه بهتر محصول بهمشتریان بکار میرود و همچنین مشتریان شرکت میتوانند از طریق آن با تامینکنندگان کالا و خدمات تعامل داشته باشد. در این تحقیق به بررسی مباحثی از قبیل مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری، تکنیکهای مربوط بهتعامل انسان باکامپیوتر و تاثیر فرهنگ بر تجارت الکترونیک پرداخته میشودکه رعایت نمودن آنها در طراحی کاتالوگهای الکترونیکی برای شرکتها بسیار مهم و حیاتیست و منجر به برقراری یک ارتباط موثر با مشتری و ترغیب مشتریان به تامین نیازمندیهای خود از آنها میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.