مقاله نوآوری در مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه با تاکید بر بازاریابی ارتباطات انسانی(مطالعه موردی:شرکت های بیمه شهرستان یزد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نوآوری در مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه با تاکید بر بازاریابی ارتباطات انسانی(مطالعه موردی:شرکت های بیمه شهرستان یزد) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نوآوری در مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه با تاکید بر بازاریابی ارتباطات انسانی(مطالعه موردی:شرکت های بیمه شهرستان یزد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نوآوری در مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه با تاکید بر بازاریابی ارتباطات انسانی(مطالعه موردی:شرکت های بیمه شهرستان یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نوآوری در مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه با تاکید بر بازاریابی ارتباطات انسانی(مطالعه موردی:شرکت های بیمه شهرستان یزد) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
سازمان ها همواره به دنبال بکارگیری روشها و ابزارهای نوین به عنوان مزیت های رقابتی جهت نیل به توسعه ی پایداروبهبود مستمر درفضاهای پیچیده ی رقابتی هستند یکی ازاین ابزارها مدیریت ارتباط با مشتری است دراین میان نقش و اهمیت جایگاه صنعت بیمه به عنوان صنعت مولد و حمایت کننده ازصنایع دیگر برکسی پوشیده نیست ازسوی دیگر صنعت بیمه به سرعت درحال تغییر و رقابتی شده است درچنین شرایطی لازمه پیشرفت وادامه ی حیاط درک درست نیازهای مشتریان و جلب رضایت آنهاست کارکنان و مدیران حرفه ای و علاقمند با مهارتهای ارتباطی و رفتاری مناسب می توانند تمام تلاش خود را به جذب نگهداری و رضایت مشتریان معطوف کنند بازاریابی ارتباطات انسانی مفهومی است که دراین زمینه می تواند به شرکت های بیمه درراستای دستیابی به اهدافشان کمک کند لذا تحقیق حاضر با نگاهی نواورانه و با تاکید بربازاریابی ارتباطات انسانی قصد دارد تا تاثیرات آن را برمشتری مداری بررسی کند روش تحقیق مورد استفاده توصیفی پیمایشی است درراستیا جمع اوری اطلاعات ازمنابع کتابخانه ای وپ رسشنامه ای استفاده شده ست

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.