مقاله ارائه مدل تمایل به پرداخت کاربران جهت ورود به محدوده قیمت گذاری شده شهری (مطالعه موردی: محدوده طرح ترافیک تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدل تمایل به پرداخت کاربران جهت ورود به محدوده قیمت گذاری شده شهری (مطالعه موردی: محدوده طرح ترافیک تهران) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل تمایل به پرداخت کاربران جهت ورود به محدوده قیمت گذاری شده شهری (مطالعه موردی: محدوده طرح ترافیک تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل تمایل به پرداخت کاربران جهت ورود به محدوده قیمت گذاری شده شهری (مطالعه موردی: محدوده طرح ترافیک تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل تمایل به پرداخت کاربران جهت ورود به محدوده قیمت گذاری شده شهری (مطالعه موردی: محدوده طرح ترافیک تهران) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
قیمت گذاری تراکم به عنوان یکی از روشهای مطرح در زمینه مدیریت تقاضا در معابر شهری حائز اهمیت ویژهای است. یکی از مهمترین فاکتورها در موفقیت چنین سیاستی، علم بر نحوه واکنش افراد به قیمت گذاری میباشد که از آن به صورت تمایل به پرداخت افراد یاد میگردد. در این مقاله سعی بر آن بود که نسبت به تعیین تمایل به پرداخت افراد جهت استفاده از وسایل نقلیه شخصی خود اقدام شود. در این ارتباط نسبت به کارگیری روش رجحان بیان شده برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز اقدام گردید. چندین سناریوی قیمت گذاری با استفاده از روشهای طراحی تجربی تعریف و به همراه مشخصات اقتصادی – اجتماعی و زنجیره سفر افراد مورد پرسش قرار گرفت. بیش از ۴۰۰۰ مصاحبه انجام شد و نتایج بدست آمده در قالب یک بانک اطلاعاتی تدوین یافت. با توجه به اینکه هدف از این پژوهش تعیین عکس العمل افراد در ارتباط با استفاده از وسایل نقلیه شخصی خود در قبال قیمت- گذاری یک محدوده بود از یک مدل لوجیت دوتایی استفاده گردید و با استفاده از متغیرهای تعریف شده نسبت به پرداخت آن اقدام شد. در نهایت با استفاده از مدل بدست آمده و قیمتهای تعیین شده در سناریوها نسبت به ترسیم منحنی تمایل به پرداخت افراد اقدام گردید. نتایج نشان داد که برای محدوده طرح ترافیک شهر تهران، وضع عوارض ۵۰۰۰۰ ریال به ازای هر ورود، موجب تمایل تنها ۲۷ درصد افراد به پرداخت و استفاده از وسیله شخصی خود میگردد. این کمیت برای عوارض ۲۰۰۰۰۰ ریال معادل ۷ درصد خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.