مقاله ارائه مدل لایه بندی خطوط اتوبوس بر مبنای ارزیابی به روش بکارگیری نرم افزار ArcGIS (مطالعه موردی: خطوط اتوبوس مناطق مرکزی شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدل لایه بندی خطوط اتوبوس بر مبنای ارزیابی به روش بکارگیری نرم افزار ArcGIS (مطالعه موردی: خطوط اتوبوس مناطق مرکزی شهر تهران) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل لایه بندی خطوط اتوبوس بر مبنای ارزیابی به روش بکارگیری نرم افزار ArcGIS (مطالعه موردی: خطوط اتوبوس مناطق مرکزی شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل لایه بندی خطوط اتوبوس بر مبنای ارزیابی به روش بکارگیری نرم افزار ArcGIS (مطالعه موردی: خطوط اتوبوس مناطق مرکزی شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل لایه بندی خطوط اتوبوس بر مبنای ارزیابی به روش بکارگیری نرم افزار ArcGIS (مطالعه موردی: خطوط اتوبوس مناطق مرکزی شهر تهران) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
با در نظر داشتن نقش کلیدی خطوط اتوبوس در شبکه حمل و نقل شهری، مسألهی بهینه سازی شبکه خطوط اتوبوس بصورت تعیین یک مجموعه خطوط تحت مجموعهای از محدودیتها به منظور دستیابی به اهدافی همچون کمینه کردن هزینه کاربران و اپراتور، تعداد ترانسفر مورد نیاز در کل شبکه ی حمل ونقل، زمان انتظار، افزایش کارائی و اثربخشی خطوط و ; مطرح میباشد. یکی از مهمترین گامهای بهینه سازی خطوط اتوبوس، ارزیابی عملکرد خطوط موجود میباشد. در راستای ارزیابی خطوط اتوبوس، بکارگیری شاخصهای ارزیابی مناسب نقش موثر در پی خواهد داشت. در این مقاله، با معرفی چندین شاخص اصلی و استفاده از وزنهای به دست آمده از روش AHP برای شاخصها به ارائه مدلی جهت ارزیابی خطوط اتوبوسرانی خواهیم پرداخت و مدل را برای خطوط اتوبوس منطقه مرکزی شهر تهران بکار میگیریم. با توجه به کارائی خطوط بدست آمده از مدل، خطوط در نرم افزار ArcGIS خوشه بندی میشوند و در سه دسته شامل کریدورهای اصلی، اتوبوس- های معمولی و خطوط تغذیه کننده لایه بندی میگردند که میتوان تصمیمهای مدیریتی متفاوت برای هر لایه اتخاذ نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.