مقاله مدل سازی انتخاب زمان عزیمت کاربران برای سفرهای غیرکاری در معابر شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدل سازی انتخاب زمان عزیمت کاربران برای سفرهای غیرکاری در معابر شهری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل سازی انتخاب زمان عزیمت کاربران برای سفرهای غیرکاری در معابر شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل سازی انتخاب زمان عزیمت کاربران برای سفرهای غیرکاری در معابر شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل سازی انتخاب زمان عزیمت کاربران برای سفرهای غیرکاری در معابر شهری :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
مدلسازی تصمیمات افراد در انتخاب زمان عزیمت کاربران، انگیزه این پژوهش قرار گرفته است. خصوصاً این که به بررسی تاثیر ویژگیهای جمعیتی- اجتماعی خانوارها و خصوصیات شغلی افراد و ویژگیهای سفر بر انتخاب زمان عزیمت افراد میپردازد. آلترنایتوهای زمان عزیمت به صورت دورههای زمانی گسسته مجاور هم ارائه شدهاند. انتخاب میان این آلترنایتوها با استفاده از مدل انتخاب گسسته مدلسازی میشود. با توجه به این که بخش زیادی از سفرها در طول روز را سفرهای غیرکاری تشکیل میدهند، تمرکز این مطالعه بر سفرهای غیرکاری در طول کل روز معطوف است. لذا این پژوهش با استفاده از انتخاب اظهار شده (SC) از طریق پرسشنامه، به مدلسازی انتخاب زمان عزیمت کاربران متاثر از اجرای طرح قیمت گذاری تراکم در مرکز شهر تهران میپردازد. نتایج تجربی تأثیر قوی ویژگیهای جمعیتی– اجتماعی و شغلی را بر زمان عزیمت سفرهای غیرکاری نشان میدهد. این نتایج پیامدهای واقعی برای آنالیز برنامه ریزی حمل و نقل دارد . بطور خاص، تجزیه و تحلیل نشان میدهد که نادیده گرفتن اثرات این متغیرها میتواند منجر به اطلاعات غلط و در نتیجه تصمیمات در حوزه برنامه ریزی حمل و نقل و کیفیت هوا دچار خطا و منجر به هدر رفتن منابع مالی شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.