مقاله ارزیابی تبلیغات سیارمکان محور درحوزه تجارت سیاراز دیدگاه تجاری و فنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی تبلیغات سیارمکان محور درحوزه تجارت سیاراز دیدگاه تجاری و فنی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی تبلیغات سیارمکان محور درحوزه تجارت سیاراز دیدگاه تجاری و فنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی تبلیغات سیارمکان محور درحوزه تجارت سیاراز دیدگاه تجاری و فنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی تبلیغات سیارمکان محور درحوزه تجارت سیاراز دیدگاه تجاری و فنی :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
باتوسعه اطلاعات و فناوری ارتباطات درچندسال اخیر ارتباطات بازاریابی به سمت شخصی شدن درحرکت بوده و محیط ارتباطات دربازاریابی مخصوصا بازاریابی انبوه به سرعت درحال تغییر و شکسته شدن به بازارهای با اشکال متفاوت و مدرن تر می باشند ظهورت کنولوژیهای شبکه بی سیم سرعت بالا و گسترش سریع تلفن های همراه و دیگر دستگاه های سیار کانال های جدید را برای بازاریابی سیار فراهم نموده و تجارت الکترونیکی را ازفضای اینترنت و کامپیوترهای شخصی را به سوی تجارت سیار درگوشی های موبایل نمود داده است درحال حاضر بیش ازنیمی ازجمعیت جهان مشترک تلفن همراه هستندو درهرمکان و زمانی به دستگاه های موبایل دسترسی دارند شرکت با استفاده از این ابزارها قادر به ایجاد پیامهای تبلیغاتی میشوند که هدف اصلی آنها پاسخگویی و پیش بینی نیازها و ترجیحات کاربران و تبدیل شدن تبلیغات سیار به یک مولد درامد عظیم می باشد دراین تحقیق با روش مطالعه کتابخانه ای و پیمایش منابع علمی به بررسی تبلیغات سیار مکان محور با تعریف اجزای آن چارچوب اهداف و عوامل کلیدی درموفقیت آن و همچنین چشم اندازی از آینده را بیان خواهیم کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.