مقاله ارزیابی سطح آمادگی و پذیرش تکنولوژی آموزش الکترونیکی دردانشگاه پیام نوربا بکارگیری مدل پذیرش تکنولوژی TAM مبتنی برمدل سازی معادلات ساختاری SEM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی سطح آمادگی و پذیرش تکنولوژی آموزش الکترونیکی دردانشگاه پیام نوربا بکارگیری مدل پذیرش تکنولوژی TAM مبتنی برمدل سازی معادلات ساختاری SEM دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی سطح آمادگی و پذیرش تکنولوژی آموزش الکترونیکی دردانشگاه پیام نوربا بکارگیری مدل پذیرش تکنولوژی TAM مبتنی برمدل سازی معادلات ساختاری SEM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی سطح آمادگی و پذیرش تکنولوژی آموزش الکترونیکی دردانشگاه پیام نوربا بکارگیری مدل پذیرش تکنولوژی TAM مبتنی برمدل سازی معادلات ساختاری SEM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی سطح آمادگی و پذیرش تکنولوژی آموزش الکترونیکی دردانشگاه پیام نوربا بکارگیری مدل پذیرش تکنولوژی TAM مبتنی برمدل سازی معادلات ساختاری SEM :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
این پژوهش با هدف بررسی ارزیابی سطح امادگی و پذیرش تکنولوژی آموزش الکترونیکی دردانشگاه پیام نوربا بکارگیری مدل پذیرش تکنولوژی TAM مبتنی برمدلسازی معادلات ساختاری SEM صورت گرفته است جامعه آماری آن شامل کلیه اعضای هیئت علمی مراکز مجری کارشناسی ارشد الکترونیکی دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۱ هستند که با شیوه نمونه گیری تصادفی ساده نمونه ای با حجم ۸۲ هیئت علمی دانشگاه یاد شده انتخاب شدند ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته براساس مدل پذیریش تکنولوژی با ضریب پایایی ۰/۹۴ است تحلیل داده هاه ازطریق امارتوصیفی و همچنین اماراستنباطی ازطریق تکنیک اماری مدلیابی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر تاییدی با استفاده ازنرم افزار AMOS انجام گردید متغیرهای برداشت ذهنی ازآسانی استفاده ازاموزش الکترونیکی برداشت ذهنی ازمفید بودن اموزش الکترونیکی نگرش اعضای هیئت علمی نسبت به استفاده ازاموزش الکترونیکی و تصمیم به استفاده ازاموزش الکترونیکی به عنوان عوامل موثر برپذیرش و استفاده اموزش الکترونیکی دارای اثرات مثبت برپذیرش و استفاده ازاموزش الکترونیکی درسطح ۰/۰۱ درمیان اعضای هیئت علمی هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.