مقاله گردشگری معناگرا راهکارجدید بازاریابی گردشگری کشورهای اسلامی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله گردشگری معناگرا راهکارجدید بازاریابی گردشگری کشورهای اسلامی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله گردشگری معناگرا راهکارجدید بازاریابی گردشگری کشورهای اسلامی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله گردشگری معناگرا راهکارجدید بازاریابی گردشگری کشورهای اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله گردشگری معناگرا راهکارجدید بازاریابی گردشگری کشورهای اسلامی :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
امروزه گردشگری معنا گرا به طورفزاینده ای درچرخه بازار و پژوهشهای گردشگری مورد استقبال قرارگرفته است برخی ازسازمان ها با برگزاری همایش ها و فستیوالهای معنا گرا سعی درمعرفی مذهب خود به عنوان کالای گردشگری می نمایند سازمان های اسلامی نیز میتوانند مکان ها همایش ها و رویدادهای اسلامی را به عنوان کالای گردشگری معنا گرا به بازدید کنندگان مسلمان و غیرمسلمان معرفی نمایند این مقالهبا روش تحلیلی و توصیفی به معرفی برجسته ترین رویدادهای گردشگری معنا گرا درکشورهای اسلامی پرداخته است و هدف ازاین مقاله ارایه پیشنهاد درزمینه ایجاد یک بعد جدید دربازاریابی کشورهای اسلامی است که این خود به مثابه پلی جهت شناخت بهتر ازدین مبین اسلام و گستره فرهنگی کشورهای اسلامی قلمداد می گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.