مقاله تعیین شاخصهای هوش تجاری درسیستم مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین شاخصهای هوش تجاری درسیستم مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین شاخصهای هوش تجاری درسیستم مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین شاخصهای هوش تجاری درسیستم مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین شاخصهای هوش تجاری درسیستم مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
امروزه مدیریت علمی سازمان مستلزم به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات برای پیشبرد اهداف سازمانی می باشد یکی ازجنبه های به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات درسازمان استفاده ازسیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای حفظ مشتریان و جذب مشتریان جدید است باتوجه به دنیای پیچیده و رقابتی امروز که اطلاعات به سرعت درحال تغییرات وجود بینش صحیح و بهنگام ازفعالیت ها و شرایط تجارت برای کنترل سازمان ضرورت دارد که با پیشرفت فناوری اطلاعات تکنولوژی هوش تجاری توسعهداده شد که این تکنولوژی با بکارگیری تکنیک ها ابزارها و برنامه های کاربردی ازقبیل پردازش تراکنش برخط پردازش تحلیلی پایگاه تحلیلی و غیره به مدیران سازمان برای ارتقا کیفیت عملیات تجزیه و تحلیلی اطلاعات برای کسب بینش و درک صحیح ازنیازمندی های همه ذینفعان سیستم کمک می نماید دراینتحقیق سعی شده است تا شاخصهای هوش تجاری سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری نشان داده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.