مقاله بررسی دیدگاه جوامع بومی نسبت به اوضاع زیستی حیات وحش مطالعه موردی: آهوی ایرانی Gazella subgutturosa در منطقه شکار ممنوع میشداغ، استان خوزستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی دیدگاه جوامع بومی نسبت به اوضاع زیستی حیات وحش مطالعه موردی: آهوی ایرانی Gazella subgutturosa در منطقه شکار ممنوع میشداغ، استان خوزستان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی دیدگاه جوامع بومی نسبت به اوضاع زیستی حیات وحش مطالعه موردی: آهوی ایرانی Gazella subgutturosa در منطقه شکار ممنوع میشداغ، استان خوزستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی دیدگاه جوامع بومی نسبت به اوضاع زیستی حیات وحش مطالعه موردی: آهوی ایرانی Gazella subgutturosa در منطقه شکار ممنوع میشداغ، استان خوزستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی دیدگاه جوامع بومی نسبت به اوضاع زیستی حیات وحش مطالعه موردی: آهوی ایرانی Gazella subgutturosa در منطقه شکار ممنوع میشداغ، استان خوزستان :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
این پژوهش در شهرستان دشت آزادگان و به منظور بررسی وضعیت آهوی منطقه شکار ممنوع میشداغ از دیدگاه جوامع محلی انجام شد. ۸۰۰ پرسشنامه به روش مصاحبه حضوری میان افراد جوامع منطقه به صورت سیستماتیک- تصادفی توزیع شد. برای بررسی ارتباط میان مولفه ها ازآزمون کای اسکور استفاده شد. بر اساس نتایج، ۵۰ % مشاهده های آهو توسط مشارکت کنندگان مربوط به منطقه جنگلی ام الدبس، ۲۴ % به منطقهمیشداغ و ۱۷ % مربوط به منطقه مراقیه می باشد. برنامه ریزی یکپارچه و صحیح، استفاده از مشارکت های جوامع بومی، آموزش و فرهنگ سازی و جلب اعتماد مردم در پیاده سازی برنامه ها از مهمترین عواملی هستند که از دیدگاه جوامع محلی منطقه نقش مهمی در تضمین پایداری زیستگاه و گونه در آینده دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.