مقاله تاثیر کنترل باربری جانبی قاب خمشی بررفتار سیستم های دوگانه فولادی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر کنترل باربری جانبی قاب خمشی بررفتار سیستم های دوگانه فولادی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر کنترل باربری جانبی قاب خمشی بررفتار سیستم های دوگانه فولادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر کنترل باربری جانبی قاب خمشی بررفتار سیستم های دوگانه فولادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر کنترل باربری جانبی قاب خمشی بررفتار سیستم های دوگانه فولادی :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
یکی ازانواع سیستم های سازه ای برای مقابله با نیروهای اعمالی سیستم دوگانه قاب خمشی فولادی به همراه مهاربندی فولادی است برای اینکه چنین سیستمی دوگانه تلقی شود مطابق اکثر ایین نامه ها باید قابهای خمشی مستقلا قادر به تحمل حداقل ۲۵درصدی نیروی جانبی وارد برساختمان باشد هدف ازاین مقاله بررسی تاثیردرنظر گرفتن این ضابطه ایین نامه ای بررفتار حوزه خطی سیتسم های دوگانه فولادی با مهاربندهای ضربدری و هشت می باشد همچنین مشارکت قاب خمشی و مهاربندی درباربری جانبی برای دو نوع مهاربند ضربدری و هشت مقایسه میشود برای این منظور سازه های ۵و۱۰ طبقه با دو نوع مهار بند و قاب خمشی بصورت دوبعدی طراحی و مدلسازی شده اند نتایج تحلیل ها نشان میدهد که درحوزه رفتارخطی اعمال ضابطه ایین نامه ای مبتنی برتحمل ۲۵درصد بارجانبی توسط قاب خمشی موجب تغییرات چندانی دررفتارسیستم دوگانه نمی گردد بطوریکه اعمال ضابطه ۲۵درصد ایین نامه ۲۸۰۰ جذب برش پایه توسط قاب خمشی را ۰/۶ الی ۱/۶ درصد افزایش میدهد تاثیر ضابطه فوق الذکر دربهبود رفتارسازه با مهاربند ضربدری نسبت به سازه با مهاربند هشت بیشتر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.