مقاله بررسی خطوط راه آهن با مقاطع UIC-60 و U-33 ، R-50 تحت اثرزلزله


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی خطوط راه آهن با مقاطع UIC-60 و U-33 ، R-50 تحت اثرزلزله دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی خطوط راه آهن با مقاطع UIC-60 و U-33 ، R-50 تحت اثرزلزله  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی خطوط راه آهن با مقاطع UIC-60 و U-33 ، R-50 تحت اثرزلزله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی خطوط راه آهن با مقاطع UIC-60 و U-33 ، R-50 تحت اثرزلزله :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
خطوط ریلی که عمدتا به موازات سطح زمین و باطول زیادتر درمقایسه با عرض احداث میگردد دارای وجه تمایزی نسبت به سایرسازه ها دربرابر خطرزلزله می باشد درحدود۷۳درصد شبکه خطوط ریلی کشور ازمناطقی با خطروقوع زلزله بالا عبور می نمایند دراین تحقیق سعی برآن شده تا انواع خطوط ریلی کشور با تراورسهای بتنی تحت اثرزلزله بررسی گردد خطوط ریلی مورد بررسی شامل انواع ریل UIC-60 U-33 R-50 می باشد بدین منظور و با استفاده ازنرم افزار اجزا محدود ANSYS 12 و با استفاده ازتئوری تیر برروی بستر ارتجاعی جرم و فنر این خطوط مدلسازی و تحلیلی دینامیکی گردیدند باتوجه به نوع انالیز دینامیکی یک شتابنگاشت مبنا که برای این تحقیق شتاب نگاشت زلزله ناغان می باشد استفاده شده است باتوجه به تحلیل انجام شده و مقایسه ماکزیمم تغییر مکان و تنش خطوط راه اهن با ریل ازنوع UIC-60 رفتارمناسبتری ازخود تحت اثرزلزله نشان میدهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.