مقاله طراحی و ساخت و کسب فناوری پیشرانه های یونی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی و ساخت و کسب فناوری پیشرانه های یونی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و ساخت و کسب فناوری پیشرانه های یونی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و ساخت و کسب فناوری پیشرانه های یونی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و ساخت و کسب فناوری پیشرانه های یونی :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
پارامتر ضربه ویژه (Specific Impulse) که بیانگر بازدهی سیستم پیشرانش از لحاظ سوخت میباشد، در موتورهایی که بر پایه سوختهای شیمیایی هستند محدود به عدد مشخصی میباشد که با استفاده از فناوری یونیزاسیون و طراحی و ساخت موتورهای یونی میتوان به مقادیر بهتری در پارامتر ضربه ویژه و همچنین به سرعتهای بسیار بالا دست یافت. اساس موتورهای یونی به طور کلی بر استفاده از نیروی کلمب (Coulomb) و یا نیروی لورنتس (Lorentz) میباشد، که با تولید جریانی از پلاسما بر یونهای ایجاد شده در جهت مطلوب نیرو وارد کرده و ایجاد نیروی تراست میکند. در این تحقیق ۴ نمونه سیستم الکتریکی جهت تولید ولتاژهای بالا درحدود ۲۰۰۰۰ ولت تا ۵۳۰۰۰ ولت جهت استفاده در سیستم یونیزاسیون و ۵ نمونه موتور یونی (بر اساس نیروی کلمب) ارائه شود که در مدل پروازی نیروی تراست ۲۵/۷ گرمی و در نمونه موتور یونی آزمایشگاهی نیروی تراست ۳۲ گرمی تولید می شود و تاثیر فاصله قطب مثبت و منفی در یونیزاسیون و تولید نیروی تراست و تاثیر افزایش ولتاژ بر نیروی تراست مورد بررسی قرار می گیرد. در چند نمونه نیز ترکیب موتور یونی با شکل آیرودینامیکی بال بررسی می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.